.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقد، تحليل و انتقاد لازمه كار مطبوعات

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: نقد، تحليل و انتقاد لازمه كار مطبوعاتي است و نشريات مازندران هم بايد با توجه به اين وظيفه ذاتي به تفسير و تحليل مسايل روز استان بپردازند

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي با بيان اينكه 75 روزنامه، هفته‌نامه، دو هفته‌نامه، ماهنامه و فصلنامه در مازندران منتشر مي‌شود، اظهار داشت: توجه به افزايش كيفي نشريات از برنامه‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد مازندران است.
وي با اشاره به جايگاه مهم مطبوعات در استان تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم به منظور تقويت جايگاه مطبوعات در مازندران راهبردهاي لازم را ارائه كنيم تا با افزايش كيفيت نشريات شاهد اقبال بيشتر عمومي به مطبوعات استان باشيم.
ابراهيمي خواستار توجه بيشتر مديران نشريات به مسائل موجود در استان شد و افزود: روزنامه‌ها و نشريات مازندران نبايد فقط به مسايل انتفاعي توجه كنند و براي گرفتن آگهي‌هاي مختلف، از پرداختن به مسايل و مشكلات مردم غافل بمانند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران خاطرنشان كرد: نقد، تحليل و انتقاد لازمه كار مطبوعاتي است و نشريات مازندران هم بايد با توجه به اين وظيفه ذاتي به تفسير و تحليل مسايل روز استان بپردازند و جاي خود را ميان انديشه‌هاي مردم استان باز كنند.
ابراهيمي بيان داشت: در حال حاضر 75 روزنامه، هفته‌نامه، دو هفته‌نامه، ماهنامه و فصلنامه در مازندران منتشر مي‌شود كه تلاش مي‌كنيم با فعاليت و تلاش بيشتر، كيفيت اين نشريات را در استان افزايش دهيم.
وي ادامه داد: لازمه ايجاد تحول و ارتقاي سطح فني و كيفي خبرنگاران و نويسندگان مازندران در نشريات، گسترش دامنه مانور آنها و جلوگيري از ممانعت‌هاي احتمالي است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران تصريح كرد: با وجود انتقادهاي فراواني كه در نشريات استان منتشر مي‌شود، تاكنون مشكلي در هيئت منصفه مطبوعات استان مشاهده نشد كه اين مورد بيانگر توجه جدي نشريات در عبور نكردن از دايره انصاف و انتقادهاي غير‌منصفانه است.
ابراهيمي با اشاره به گسترش رسانه‌هاي مجازي گفت: يگ گروه كارشناسي در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به رصد سايت‌هاي خبري اينترنتي مشغول است كه در صورت مشاهده فعاليت‌هاي خارج از چارچوب با گردانندگان آنها برخورد قانوني مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.